Alla inlägg under oktober 2008

Av Madeleine - 30 oktober 2008 17:16

Snöslasket öser ner, och jag svälter ihjäl. Hooray!

<3

Av Madeleine - 21 oktober 2008 17:37

Idag när jag satt på bussen hem såg jag en mycket vacker människa. Den vackra människan! Det gjorde min dag :)

Värsta mellanstadieförälskelsen.

<3

.

Av Madeleine - 20 oktober 2008 09:25

Jag bara drömmer och drömmer. Det är inga bra drömmar.. Eller jo, det är ju mysigt, men jag mår dåligt av dom.. Fan

Av Madeleine - 19 oktober 2008 21:37

Min klass innehåller många trevliga och fina människor, men så fort alla dessa individer (och viljor) stoppas in i ett klassrum innehållandes en flygel/ett piano utan lärare så hatar jag typ allihop. I alla fall de som pratar och skriker i mun på varandra, det är så fruktansvärt respektlöst mot den stackars person som har tagit på sig ansvaret att leda kören. Jävligt dålig stil, verkligen!

Jävla idioter, 1,75 år kvar typ.. Sen är det bort, åt helvete långt bort.

Av Madeleine - 18 oktober 2008 22:53

Det finns en otroligt vacker människa. Man kan inte annat än vara förälskad i honom. Det blonda ostyriga håret, blåa ögon, ett leende som smälter is, skrattet som bara han skrattar.

Men det är lite förbjuden kärlek sådär.. Och jag har ingen aning om hur han tycker och tänker om mig, jag är kanske en konstig numera brunett som skriker och säger korkade, blonda saker..  Jag är ju feg som få, så det blir nog inget med det här. 

Men det är trevligt att titta på honom iaf, det är ju inte förbjudet. Grrr *blink*

 Har gjort det mest hela dagen.

Av Madeleine - 16 oktober 2008 20:31

Hihi, jag är glad. Kom hem från Bergska för en stund sen. Skolmusikkår och årsmöte. Nice bajz, ett litet genrep inför lördag, då vi ska spela i Linköping under RUM Östergötlands 30-års jubileum. Det ska bli mega, middag på kvällen och allt :D


Igår beställde jag en ny plattång, en minimini! Den kommer förhoppningsvis imorgon. Jag är som sagt glad idag. Dessvärre kommer det nog snabbt försvinna. Imorgon har jag psykologiprov, och det kommer gå så jävla pissdåligt. Och så är det så jävla svårt att plugga till.. Shit..

Av Madeleine - 13 oktober 2008 20:05

Jag är lite nyfiken, jag ser att det är lite folk som kikar in varje dag. Vem är du? Vad tycker du? Intresseras du av min blogg? (Förvisso bara meningslöst plader och klagan). Var inte rädd för att kommentera, det är alltid lika mysigt :)

Av Madeleine - 13 oktober 2008 18:39

Seriöst, det här har verkligen varit en vidrig dag. Eller, det har iallafall blivit det allt eftersom timmarna har knatat på. Jag hatar min klass så enormt mycket ibland. Alla ska bara prata/halvskrika i munnen på varandra och vara allmänt jobbiga. Kan man inte bara inte att vi lever i det lilla landet lagom, och att lagom ibland är det som är bäst. Suck på dom!

När skoldagen var slut tänkte jag sätta mig i pentryt och plugga psykologi innan jag skulle gå till Friskis, men nog fan ska det låta som en jävla djurpark i elevrummet, jag hörde knappt vad jag tänkte. Jag tappade lusten för allt och alla, ville bara åka hem, vilket jag gjorde oxå. Fy fan! Till råga på allt blev allt grått det började regna. Yay..


Vill helst av allt bara gömma mig under mitt fina, sköna täcke - stänga allt ute. Jag vill inte bo här någe' mer. Det är jobbigt att pendla på hösten/vintern. Dessutom försvinner så mycket tid. Usch!


Dagens lilla glädjeglöd stod i tidningen - NT bjuder på rulltårta imorgon. 250 meter, det ni!

Dessutom hittade jag storasysters blogg. Hon är fin hon.

Ovido - Quiz & Flashcards