Direktlänk till inlägg 25 september 2010

Här är jag, ja, jag lever.

Av Madeleine - 25 september 2010 23:02

Jag ska komma igång med bloggandet igen, det ska jag. Hittills har jag lixom inte haft tid eller ork, och inte heller något att förtälja. Det har mest varit jobb, jobb, jobb, men nu är det snart slut med det, på måndag är sista dagen om inte jag får förlängt igen, vilket nog skulle behövas för att ordrar ska hinnas med. Men det är ju inte mitt problem egentligen..


Det ska i alla fall bli jävligt skönt att bara får vara hemma och dra ett tag, och planera för framtiden. Nån gång under nästa år ska jag dra mig utomlands för lite engelskstudier har jag tänkt mig. Har länge haft tankarna på England, men nu lockar dom där livräddarna i Australien igen, så vi får allt se hur det blir med den saken. Engelska i alla fall, det är ett som är säkert.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 7 juni 2011 00:06

Hallå ni 7 som följer den här bloggen via bloglovin'! Ni har säkert märkt att det inte händer mycket här, och därför ska jag tipsa om en annan blogg!   http://madeleinesettergren.wordpress.com   Den ni!  ...

Av Madeleine - 7 februari 2011 23:09

Ah go' vänner! Jag ser via bloglovin' att denna blogg har hela 7 prenumeranter. Vilka kan alla dessa vara? Jag vet typ, 3..    Men nu är det ju såhär va, att det här, det är the place to be.  Följ via bloglovin' eller Google reader!    Le...

Av Madeleine - 9 oktober 2010 21:02

Jag överger den här bloggen till förmån för madeleinesettergren.tumblr.com, då tumblr är mycket mer kompatibelt med iPhone. Följ med om du känner för't! ...

Av Madeleine - 29 september 2010 21:25

Om 3 veckor kommer min iPhone, då kommer Emma och jag ha minutuppdatering 24/7, det blir fint. Och jag kommer bli ännu mer internetwhore än vad jag redan är. Bra.    Nu ska jag dricka upp mitt bubbelvatten och gå och sova, för jag måste fortfaran...

Av Madeleine - 29 september 2010 15:22

Hihi, snart ska pappa och jag kanske åka till stan. Vi ska till Byggmax - blöööh!, och 3 - wihiii! Mitt abonnemang har gått ut och min nuvarande telefon vill inte alltid samarbeta, nu är det dags för en iPhone. Som jag längtat! ...

Ovido - Quiz & Flashcards