Alla inlägg under juli 2010

Av Madeleine - 26 juli 2010 20:27

Nu är jag trött, jävligt trött. Inte nog med att man ska behöva gå upp 4.40 varje morgon, nu är jag ensam hemma och då måste man hålla ordning. Eller, jag får snarare städmani så fort jag är ensam några dagar. Förstå då vad som kan hända på några veckor! I vilket fall som helst, jag har diskat, och jag är ju inte som vilken annan vuxen person. Diska gör man med musik. Ikväll Bandit Rock. Väldigt trevligt, men jag har som sagt blivit väldans trött. 


Nu ska jag göra i ordning inför imorgon och sen ska jag sova. 

Av Madeleine - 24 juli 2010 23:16

Dagen har mestadels spenderats framför tvn med Frida, kollandes på Grey's Anatomy och nu senast Men in Black II, underbart.

Just nu sitter jag och lapar lite fin musik och hittar vänner runt om i världen, innan det är dax att sova.


Nästa vecka blir jag ensam här hemma, ska bli himla skönt faktiskt. Jag längtar till när jag flyttar hemifrån, att kunna avgöra när jag är själv och inte, det ser jag fram emot. Jag är ledig torsdag-fredag och åker ut till stugan, skönt med lite avkoppling och avskärmning.

Av Madeleine - 24 juli 2010 17:23

Det regnar och jag kan inte bestämma mig för vad jag ska göra, eller rättare sagt vad jag ska titta på. Den nivån ligger mina problem idag, skönt.

Av Madeleine - 21 juli 2010 20:55

Jobbet fortskrider, det finns få saker att göra. Pappa har semester så hans finurlighet och påhittighet går inte att ta hjälp av. Idag har jag städat. Städat.

Trött blir jag också, även fast jag sover som ett litet barn. Det kanske är så att jag sover för mycket, vad det jag. 


Nästa vecka ska jag vara lite ledig tror jag, det blir skönt. Familjen åker till stugan nu på söndag och förhoppningsvis blir det så att jag åker ut onsdag kväll, om det inte kör ihop sig på jobbet. Oduglingar.


Nu ska jag sova sött, eller spela bubble shooter, eller spela tap tap revenge - Jag har inte bestämt mig än.

Av Madeleine - 19 juli 2010 19:20

Helvete vad trött jag är. Pang sa det, så höll ögonlocken på att ramla ner. Det jag vill göra nu är att gå och lägga mig och sova, men det får jag inte, för jag måste fixa lunch till imorgon. Dumt nog är det enda jag kan komma på att göra jättebaltigt. Mycket dumt, speciellt när man är såhär trött. Suck på det. 


Lika bra att börja då..

Av Madeleine - 18 juli 2010 17:00

Den här låten är pure perfection.

Av Madeleine - 17 juli 2010 12:02

Det regnar, alltså kommer dagen att spenderas framför datorn med alla serier som jag har missat avsnitt på. Lite ta-vara-på-mig-själv-dag blir det nog oxå, manikyr och pedikyr och ansiktsmask och grejer. 


Nu tyckte jag mig höra ett litet muller så jag antar att nätverksuppkopplingen försvinner snart. 


Farväl

Av Madeleine - 14 juli 2010 18:23

min stol! Vit och fin blir den. Jag vill måla skrivbordet och byrån också, det får bli ett annat projekt. Snart ska jag gå ner till värmen på verandan igen, och se om stolsbenen har torkat så jag kan resa den upp.

Ovido - Quiz & Flashcards