Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Madeleine - 8 juli 2010 19:14

Idag jobbade jag med cykelbyxor under arbetsbyxorna, för igår gick jag en långpromenad med hunden i haremsbyxor med grenen nere vid knäna. Skavsår från friktion mellan låren.. Kul. Men jag hade tur som såg cykelbyxorna där på tvättvindan innan vi åkte imorse, annars hade jag nog varit lite död nu.

Precis som igår stod städning på schemat, och jag måste säga att jag är grym. Det är renast där jag har städat. Jag kan vara en aning pedantisk..

Fick springa lite mellan städandet och en maskin där en söt grabb behövde lite hjälp med knapptryckande och grejer. Jag är snäll.


Har nyss kört lite bil, vår nya bil :) Härligt med en fungerande bil, jag firade med att dra på Bandit Rock på hög volym. Mamma tittade konstigt på mig och gnällde när det kom en konstig låt. Det var fint.


Nu budgettoast, senare chokladpudding och Englands motsvarighet till Fuskbyggarna.

Ovido - Quiz & Flashcards