Alla inlägg under februari 2010

Av Madeleine - 19 februari 2010 23:04

Jag är så mätt, så mätt. så mätt. Från att inte ha ätit nånting till att ha ätit massor, ungefär. Jag bakade en "liten" morotskaka som var grym, bland annat.


Jag kunde inte sova inatt, somnade jag vet inte när, så jag lät min sjukanmälan stå fast. Nu är det sportlov, som skall spelas igenom. Det blir kul.


Nått annat kul: Hanna har gått och gift sig, galet!

Av Madeleine - 16 februari 2010 14:15

Jag har gjort semlor, ända från grunden, idag. Nyss klämde jag i mig två söta små, så otroligt gott. Annat det än köpesemlor. Jag ska aldrig mer köpa semlor..

Idag är det aktivitetddag förövrigt. Min aktivitet var mitt semelbakande. Jag känner att promenera kan jag göra mycket bättre hemma i Torstorp och musik har jag ju i öronen då, så nej, motivationen sade åt mig att stanna hemma idag. Jag läser inte ens Idrott och hälsa längre, därmed basta!


Det känns som att det är jättesent, fast det egentligen inte är det. Jag ska nog utnyttja det och spela och sjunga lite. Det var jättelänge sen jag gjorde det, lite dåligt samvete..

Nu känner jag lite för en promenad också, bara för att.

Av Madeleine - 12 februari 2010 18:36

Jag är arg. Eller på dåligt humör i alla fall. Dock vet jag inte hur det gick till.. Jag sitter  hur som helst här och muttrar och lyssnar på metal, aggressivt och bra lixom.

Det kanske blir bättre när jag fått i mig hamburgare och glass, men vem vet..

Av Madeleine - 11 februari 2010 22:52

Jag är precis hemkommen från min första tur med bilen, ensam. Galet, vad stor jag har blivit! Emma behövde ett busskort så jag "offrade" mig och åkte för att lämna det.

Det är roligt att köra bil på riktigt :) Och nu precis fick jag ett grattis-sms med 10 ":D"-smileys i, det är fint.

Ovido - Quiz & Flashcards