Alla inlägg den 2 april 2010

Av Madeleine - 2 april 2010 02:16

Min pappa är lite knäpp, ibland blir han som besatt av fenomenet Facebook. Han har skapat en fansida för vår hund, och jag är inofficiellt sett fotoansvarig så jag sitter och lägger in lite bilder från dagens strapatser nu. Det är lite lustigt, sidan har 31 fans - vi känner max hälften. Resten gissar vi är border collie-entusiaster från typ Italien, Ryssland och USA. Lite knäppt.


När bilderna är uppe ska jag gå och lägga mig, kanske på spikmattan, vi får se.

Imorgon ska jag ägna livet åt att laga jeans, läsa engelskspråkig litteratur och hålla mig undan sockret. Det har gått bra än så länge! Jag har önskat mig massor av smaskig frukt i påskägget. Till mamma föreslog jag att dom ska placera ut de olika frukterna i trädgården, såsom dom gör med påskäggen. Kul syn, en ananas i äppelträdet.


Nu är bilderna klara, godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards