Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Madeleine - 2 augusti 2010 21:14

Mitt nya liv har börjat. I tre veckor framöver ska jag leva på en soppdiet, förjävla äckligt, rent utsagt, men det kommer vara värt det. Jag gör det dels för att lägga om min kost ordentligt och självklart för att få en start på viktnedgången. Just nu känns det som att jag kommer vara aggressiv och matt hela tiden, men min mor gjorde detta för några veckor sen, och hon mådde bara bättre och bättre ju längre hon "soppade", så jag hoppas att det ska bli så för mig med. 


När jag flyttar hemifrån ska jag baka mitt bröd själv, och leva allmänt nyttigt. Det är bestämt nu, äta nyttigt och gott. När jag har fått en stabil inkomst ska jag även införskaffa i ett gymkort, här ska deffas! När jag fyller 20, i mars nästa år, ska jag vara deff, slank och fin, samt befinna mig i samma viktklass som Emma, där jag egentligen hör hemma. Yes, mina mål, mina damer och herrar. Se nu till att hjälpa mig så jag håller detta nu!


Det skulle ju kännas bra med en Prince Charming också, men var sak har sin tid. Jag får se till att skaffa mig drömkroppen innan drömprinsen. Det blir bra. Godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards