Alla inlägg den 7 december 2009

Av Madeleine - 7 december 2009 22:32

Hej lilla blogg. Christine påpekade att hon saknar mitt skrivande så jag får väl ta och skriva lite!

Det har hänt grejer här, jag har till exempel tagit svinissprutan, vilken gav mig fördröjda biverkningar. Jag tog den i onsdags och biverkningarna kom torsdag kväll + igår söndag, härligt.. Jag kan äntligen röra min arm obehindrat igen!

I torsdag var alla frivilliga treor på DeGeer på Sacomässan i Älvsjö och trängdes med typ 17.000 andra förvirrade ungdomar som säkerligen blev än mer förvirrade av besöket. Jag påmindes om varför jag hatar stora folksamlingar som har samma mål som jag själv, jag gick mest omkring och gnällde i Antons öra och efter folk jag känner. Hittade flera stycken från Finspång, det var trevligt.


Idag har jag byggt och dekorerat pepparkakshus. Det var inte lätt ska jag säga! Jag lyckades bryta sönder delarna flera gånger och jag insåg snabbt att det skulle bli universums fulaste p-hus.. Men jag fick ihop det och med (mängder av) kristyr blev huset till slut nästan en fröjd för ögat. Jag skulle lägga upp en bild men jag har tagit ur minneskortet och orkar inte sätta in det igen. Det får bli en annan dag.


Nu ska jag äta salamiiiiiii! 

Ovido - Quiz & Flashcards