Alla inlägg den 31 december 2009

Hej

Av Madeleine - 31 december 2009 01:42

Det här är kanske det sista inlägget för året, tack så mycket. Jag är hos Emma och jag har spelat på hennes nya Wii tills nu. Hon gick och la sig för ett bra tag sen. Härligt. Vi har gått på stan idag, och det blev mindre shopping än jag hade förväntat mig. Bara en tunika och födelsedagspresent till mor min som fyller år på lördag.

På eftermiddagen gick jag och klippte mig till fjortizarnas skri efter Erik och Calle från Idol. Jag fick prata extra starkt och tydligt när jag skulle beskriva frisyren jag önskade.


Imorgon lutar det åt lite nyår a la Es3c, men för stunden känner jag att jag kommer stanna inne hela kvällen, jag har bättre saker att göra än att ligga sjuk resterande del av lovet, om man ska hålla på och ränna ute vid tolvslaget. Nej. Men vi får se.


Nu ska jag gå och lägga mig, ska försöka komma upp relativt tidigt imorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards