Alla inlägg under april 2010

Av Madeleine - 20 april 2010 07:16

Det är kanske inte meningen att jag ska vara duktigt?

Av Madeleine - 19 april 2010 20:34

Hej. Idag var som jag redan skrivit en faildag, fast det var mest där på morgonen som det sket sig, efter det var Emma och jag riktigt duktiga och skaffade oss lite vuxenpoäng genom att gå och handla och ställa mig i bostadskö. Sånt är fint.


Nu sitter jag här och rapar ananas, har ätit typ en halv färsk själv. Inte kul för min tunga, det sticks!

Av Madeleine - 19 april 2010 09:00

Emma och jag skulle gå på Elsäkerhet. Vi trodde vi skulle var på Eber. Ingen sa något annat. När vi kom dit, skulle vi tydligen inte vara där. Vi gick. Tack för infon..

Av Madeleine - 18 april 2010 18:20

Jag skulle vilja påstå att jag är klar nu. Jag kanske ska skriva lite mer sen, fylla på lite, men nu har jag något att lämna in i alla fall. Det är bra.


Nu vill jag bara att våren ska flyga fram så jag kan få ta studenten och slippa skolan. Är trött på allt och alla, det börjar gå mig på nerverna. 

Av Madeleine - 18 april 2010 10:27

Nu jäklar! Farväl internet, vi ses ikväll. Jag får inte göra nånting annat förens religionen är helt klar. Slå mig annars. 

Av Madeleine - 17 april 2010 20:07

Faildag. Men jag fick köttbullar i alla fall, och nu ska jag äta ananas. 

Imorgon ska jag gå upp tidigt och skriva religion tills det är helt klart, det blir fint. 

-

Av Madeleine - 17 april 2010 16:36

Det bästa med tv4 film är att det inte är några störande reklamavbrott. 

Det sämsta med tv4 film är att det inte är några reklamavbrott när jag faktiskt behöver göra nått annat.

Av Madeleine - 17 april 2010 16:09

Vafan hände med dagen? Jag skulle ju plugga massor och helt plötsligt är det eftermiddag! Det ryktas att det är prov på måndag, i vad vet jag inte. Fast jag ska på elsäkerhet på måndag, det ger en dag extra i alla fall.. Men fan vad man missar saker ibland.

Ovido - Quiz & Flashcards