Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Madeleine - 23 mars 2010 15:46

Det går fortfarande inte så bra, hrm. Jag ska gå upp tidigt imorgon och utnyttja min killer sovmorgon på bästa sätt. Min eftermiddag kommer istället ägnas åt.. lathet.. Nej, men jag ska hjälpa min lillasyster litegranna och sjunga med henne, hon ska ju söka musik på torsdag! Sen ska jag väl ta tag i min egen sång. Bra att jag återigen lämnat allt i skåpet.. Jag hatar skola. Jag längtar till Kroatien. Jag måste få tag på en viss.


Av Madeleine - 23 mars 2010 10:03

Jag sitter och skriver projektarbetsrapport med Emma mittemot. Som ni förstår går det inte så bra för tillfället. Men det ska nog gå bättre när jag kommer hem sen, då ska jag se till att jag inte har några störningar runt omkring mig alls. Jag saknar min dator dock, den här är så yttepyttig.. Hur lång tid ska det behöva ta egentligen? Jag har inte haft den sen innan sportlovet, och det är Länge Sen!! Dumt.

Ovido - Quiz & Flashcards