Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Madeleine - 31 mars 2010 22:06

Har nån sprungit runt och fäst lappar på folks ryggar idag, eller har den traditionen dött ut helt? Det har inte jag i alla fall, har inte haft nån rygg att fästa på för att det ska bli roligt. Istället har jag bakat mockarutor/snoddas/kärleksmums/whateveryoucallit, och dom blev grymmmmmmma!


Sitter och drar mig i håret, det är i desperat behov av tvättning, jag kan forma det hur som helst - utan produkter.. Klippa mig måste jag göra också.. Får bli på lovet. Skönt med looov.  

Av Madeleine - 31 mars 2010 12:03

Jag blev klar med muko-uppgiften fem i 12, mukon börjar 12. Undrar om MemaO han skriva ut den innan hon gick till sin lektion. Aja, den är klar, och det stod ingen om att den skulle lämnas in på mukon, bara att den skulle lämnas in idag. Fast jag blev inte så nöjd, för jag fick inte med mina bilder. Det gjorde mig ledsen. Hon kanske kan fixa det, det vore fint. 


Nu ska jag dricka saft, även fast det isar i min underkäke. 

Ovido - Quiz & Flashcards