Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Madeleine - 8 juni 2010 01:23

Hostan vill inte ge med sig, igår var det hemskt. Klassen åkte ut till Lenas stuga i Näkna och hade det trevligt med lite grill och mys. Jag skrämde slag på stackars Damon med min hosta, och jag blev kallad både storrökare och häxa. Natten till idag vaknade jag mitt i en hostattack som jag inte kunde ta mig ur och jag kunde inte andas, då blev det lite tårar, jag är så trött på skiten. Som tur var fick jag komma till doktor Åke idag, och jag har inte lunginflammation. Det hade varit lite surt med tanke på student och Kroatien och allt. Fick med mig en flaska Mollipect hem så nu hoppas jag att det ska gå över snabbt. 


Jag trotsade doktorns ordinationer om att ta det lugnt och åkte in till stan för att bowla och äta gott med klassen, riktigt trevligt och bra, förutom en mindre dispyt. 
Det visade sig att jag inte är lika bra på bowling irl som på Wii, där jag slår strikes varje gång... Heh, jag vann inte ens, så bra är jag.


Nu ska jag sova, imorgon händer viktiga saker. Banken, telefonspexmöte, utspark. 

Ovido - Quiz & Flashcards