Alla inlägg den 24 juni 2010

Yes

Av Madeleine - 24 juni 2010 23:09

"Vem är den lilla, blonda killen som är med på så många bilder?"


Haha!


  

Av Madeleine - 24 juni 2010 17:34

Aah, shit pommes vad mätt jag är. Vi tog måltiderna i omvänd ordning och åkte till Sörping först för lite glass, och sen åkte vi till Max och åt gottit efter det. Det var nice. 

På vägen hem stannade jag och köpte snyggaste jordgubbarna ever, dyra var dom dock - 50:-/litern. Men är det midsommar så är det! Får se vad det blir imorgon, kanske kan få med familjen till Polustus eller nått, det vore ju fint.


Nu ska jag avlida lite så att maten lägger sig.

Av Madeleine - 24 juni 2010 09:53

Det känns ju bra att man ska behöva komma hem för att få fint väder..

I alla fall, jag har smort in mig med solkräm och sitter nu och gör ingenting. Senare bär det av till Söderköping för dyr och god glass! Frågan är bara vad man ska göra fram till dess?

Ovido - Quiz & Flashcards