Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Madeleine - 4 maj 2010 23:04

Den mannen alltså! Jag har älskat hans röst i flera år, och jag kommer aldrig sluta!


 


Jag ska nog göra till ett projekt att se alla hans filmer..

Av Madeleine - 4 maj 2010 19:44

Idag har varit en senil dag. Varje gång jag tänkt göra många saker i en följd har jag fått stanna och tänka till för att minnas allt. Senast var nu nyss, jag skulle göra något, kolla nått på datorn tror jag, men jag minns inte vad! Jag blir galen.


Annars så har dagen ägnats åt en 4 timmar lång prövning i engelska c, gick väl halvbra, sista uppgiften sket sig totalt.. Efter det gick jag på stan, spontanköpte två linnen. Sånt är fint. 


Imorgon ska jag bara slappna av, om solen skiner och det är varmt ska jag sitta ute och börja bygga bränna. Det ska börjas i tid.

Ovido - Quiz & Flashcards