Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Madeleine - 23 maj 2010 20:07

Det spöregnade på mig och hunden förut när vi var ute, nu skiner solen. Tacktack. Jag har som alla andra söndagar hittat på alla möjliga ursäkter för att inte plugga, jag har till exempel gjort rabarberkaka istället, fruktansvärt god.

Men på onsdag, då är det slut med allt plugg - så jävla skönt! Ikväll, medan jag väntar på Entourage, ska jag göra klart några frågor till arbetsmiljö och säkerhet, och imorgon ska jag plugga in musikhistorian jag ska tenta på onsdag. På tisdag är det vårbal med skolan, då blir det lite svårt att plugga.. Men jag ska försöka trycka in det nån gång tidigt på dan, innan vi börjar göra oss i ordning.


Nu ska jag höra om Emma vill spela patiensduell med mig. Adieu. 

Av Madeleine - 23 maj 2010 14:54

Hej, jag lyssnar på Alice Cooper och drar mig för att plugga. Jag ska baka för att dra ut på't ännu mer. Hejdå.

Ovido - Quiz & Flashcards