Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Madeleine - 28 maj 2010 23:45

Innan vi åkte ner till marknaden städade jag bilen. Väldigt välbehövligt, smulor och skräp och jag vet inte vad, överallt. Jag kände att det passade bra idag, när jag ändå var hemma, och när vi imorgon har en spelning inne i stan och jag ska köra in. Trist att skräpa ner uniformerna lixom. 


Jag måste bara visa, jag har upptäckt att man kan lägga till smileys i inläggen.

Den här tycker jag är lite passande:   

Av Madeleine - 28 maj 2010 23:40

Idag gick Emma och jag på Finsponga Marken och det måste varit det bästa marknadsbesök jag gjort. Vi var väldigt strategiska och effektiva, visste precis vad vi skulle ha. Jag körde oss dit och vi hittade en parkeringsplats på lagom gångavstånd. Vi gick igenom hela marknaden och spanade bra priser. Vi gick dit vi sparade mest pengar. Slut på marknadsbesök. Vi fick dessutom i oss riktigt goda munkar! Tummen upp för dom.   

Ovido - Quiz & Flashcards