Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Madeleine - 1 oktober 2009 19:03

Idag har jag gjort massor av vuxna saker. Jag har blivit medlem i Greenpeace och varit på banken. Betalat en räkning har jag också gjort. Jag känner mig duktig.

Vår repdag har varit väldigt produktiv också, även fast vi varken dansade eller sjöng! Men vi kom fram till en massa bra saker och kom framåt i alla fall. Åh, nu vill jag ha min loggbok så jag kan skriva ner allt på en gång!


Jag dog lite förut när jag var på B-hallen. Ryktet säger ju att dom har börjat sälja Ben&Jerry's där, vilket dom också har. Bara det att smaken jag ville ha inte fanns, Bohemian Raspberry. Jag tog en annan, mycket billigare, glass istället och när jag står i kön till kassan så ser jag hur en kvinna betalar för just en Bohemian Raspberry. Den sista. Ååååh!

Av Madeleine - 1 oktober 2009 07:51

Det är oktober. Det regnar i oktober. Idag är det repdag för Es3c med inriktning på Son-projektet. Det ska bli skoj!

Min mamma är snäll, hon skjutsar mig till bussen.

Ovido - Quiz & Flashcards