Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Madeleine - 2 oktober 2009 22:39

Jag vet inte vilka jag vill skada mest - Idoljuryn eller svenska folket. Hur fan kan man ta med Camilla? Jag avskyr den människan. Vad hände med Moa? Rasmus? Clara? JohnBauerBruden? Nej fyfan vilken skam, och till råga på allt ska hon vara från Norrköping också. Sadface.

Av Madeleine - 2 oktober 2009 08:32

Först blir jag väckt av alla möjliga, jättelångt innan klockan ringde. Sen sov jag vidare när den väl gjorde det.. Sämst humör på det. Det är ingen idé att stressa nu, jag orkar inte.

Jag ska göra saker för mig själv idag. Städa mitt rum så jag kan leva, belöna mig med en härlig promenad, baka något litet. Jag har inte lämnat sängen än, men att dömma av solkatterna från min spegel så ser det ut att vara soligt och fint. Jag ska fota.

Ovido - Quiz & Flashcards