Alla inlägg den 4 oktober 2009

-

Av Madeleine - 4 oktober 2009 21:18

Nu ska jag ta min iPod och gå upp och lägga mig under mina prickiga täcken och kaaaaanske läsa lite Thèrése Raquin. Eller så drömmer jag om alla coola/crazy saker jag ska göra när jag inte längre har tryggheten (?) på Kristina att luta mig tillbaka mot. Det blir spännande. Och dyrt. Men mest spännande. Och roligt.


Sov gott

-

Av Madeleine - 4 oktober 2009 17:45

Åh så skönt! Jag ska börja gå varje dag, jag blir lugn av det. Med bra musik till blir det great.

Har inte gjort svenskan än, men jag såg en konversation mellan Lena och Lotta på fejjan, nu känns det mycket lättare :)


MERA BULLAR!

Av Madeleine - 4 oktober 2009 15:54

     

Av Madeleine - 4 oktober 2009 14:53

Bulldeg alltså.. Det är gott det. Snart ska dom in i ugnen dock, men det blir ju gott det med!

Ska gå en sväng sen tror jag, det behövs. Måste göra svenska x2 och gemu också, grejt..


Nu ska här penslas och sockras!

-

Av Madeleine - 4 oktober 2009 02:18

Jag ska sova nu, snart. Tyler Durden. Crazy.

Jag ska söva mig själv med Flight of the Conchords. Gawd.

Ovido - Quiz & Flashcards