Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Madeleine - 14 oktober 2009 20:46

Måste ju tipsa alla mina läsare om Ballerina Pepparkaka! Den är så jäkla god. Pepparkaka med chokladfyllning - mumma!


 

-

Av Madeleine - 14 oktober 2009 15:08

Har man en massa äppelträd på tomten måste man ju utnyttja dom, jag gör äppelpaj! Ska bli så jäkla gott, och idag kommer jag inte bry mig ett dugg (eller inte allt för mycket) om vad jag stoppar i mig, jag råkade nämligen se ett paket B&J's Cookie Dough i frysen :)

Av Madeleine - 14 oktober 2009 11:49

Stannade hemma idag, vaknade med världens huvudvärk. Ska försöka få lite gemu gjord, annars är jag verkligen jättedålig! Och så måste jag tvätta. Och sjunga. Och spela. Och göra engelska... Det kommer inte bli nått gjort känner jag redan nu. Jag kommer sitta här med datorn i knät och tvn påslagen, med avbrott endast för toalettbesök och intag av någon form av föda. Jättebra Madeleine..

Ovido - Quiz & Flashcards