Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Madeleine - 11 maj 2009 18:12

Termins idag då, det gick ganska bra. Skönt att allt ligger på morgonen så man kan åka hem tidigt.

Egentligen borde jag åka till musiksällskapet nu, men jag orkar inte. Huvudvärk som kommer och går är inte mysigt. Fast mest egentligen borde jag ju plugga matte, har nationellt prov i matte B imorgon - i 4 timmar. Gemulärarna var dumma som bestämde att vi ska ha lektion efter det, blö på det. Så jag borde även göra gemu nu.. Inte så svårt denna gång förvisso, jag ska bara ta mig tid att göra det. Och det händer ju ofta..


Gaah, så mycket som måste göras, så lite.. lust att göra det. Jag har ingen ork längre. Jag vill bara få lov! Hoppas jobbschemat ser bra ut, skift och grejer.

Av Madeleine - 11 maj 2009 18:05

Idag har Märta och Marit namnsdag.


1981: Reaggelegenden Bob Marley avlider av cancer som spritt sig från hans fot (efter en fotbollsskada).


Födda:

Salvador Dalí, Malin Berghagen.


Avlidna:

Ture Rangström, Bob Marley.

Ovido - Quiz & Flashcards