Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Madeleine - 18 maj 2009 21:41

Idag har jag varit trött typ hela dagen. Lyckades få g på NP-matten och så har jag gjort muntliga NP i engelska. Asbra! Jag har även lyckats med bedriften att gå på svensklektionen.

Kristi flygare kommer att bli fullproppad av plugg. Nästa vecka ska två stora uppgifter in + diverse imp-uppgifter och annat smått och gott. Blesh! Som tur är ska jag vara ensam hela långhelgen så det blir nog bra med det. Ska se om jag kan boka in Risk-1:an på fredag också, hoppas det finns platser kvar.


Nu ska naglarna filas och chokladen drickas upp!

Av Madeleine - 18 maj 2009 01:13

Eriks namnsdag.


Födda:

Nanne Grönvall, Annikafiore, Victoria Svensson.


Avlidna:

Nope.


Av Madeleine - 18 maj 2009 00:56

Jag skrev nyss ett inlägg om min döda laptopladdare, men det kom tydligen inte upp.. Hur som haver, den hade bara blivit överhettad och nu är allt frid och fröjd igen och jag slipper punga ut 500 spänn på en ny laddare.

Ja, förutom det faktum att klockan är 00.57 och det är skola imorgon, eller rättare sagt idag. Pöh.. Jag gissar på att det blir lite skolk imorgon. Inte bra, men jag pallar inte. Jag ska sätta mig och göra samhäll i datasalen tror jag. Och så var det tydligen lite svenska som skulle lämnas in. Superbra att mitt block ligger i en påse på en brun soffa i Ektorp..

Av Madeleine - 18 maj 2009 00:49

Gah, jag tror jag har dödat min laddare till laptopen.. Jag sitter här och hoppas på att den bara blivit överhettad (jag hittade den under en kudde -.-) medan batterinivån sjunker undan för undan. Förvisso ska jag väl sova snart, men wtf, om laddaren är paj blir det ju inte kul, inte minst för plånboken - laptopladdare är svaaaajndyra. Piss!

Ovido - Quiz & Flashcards