Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Madeleine - 22 maj 2009 21:54

Henning och Hemming har namnsdag. Det är Jemens nationaldag.


Födda:

Hergé, Morrissey, Naomi Cambell, Jordan.


Avlidna:

Victor Hugo.

Av Madeleine - 22 maj 2009 13:11

Nu är jag ett litet steg närmare körkortet, det känns skönt att ha kommit igång. Nu ska jag bara få mitt schema för hur jag ska jobba i sommar så jag kan boka in körlektioner. Det skulle vara jätteskönt och kul att vara klar innan skolan börjar i höst. Fast jag kommer inte pressa mig själv, absoluta slutdatumet är innan jag fyller 19. Ett tag kvar så det ska nog gå.


Jag ska diska om en stund tror jag, jag har lyckats skapa flera berg av disk och det är ju inte så nice. Sen blir det imp och engelska!

Av Madeleine - 22 maj 2009 01:31

Hm, jag borde gå och lägga mig. Jag ska vara på Axelhed klockan 8.30 och det ska pratas om bl.a trötthet. Duktigt.. Det enda nyttiga jag gjort idag (och igår) har varit att tvätta all min smutstvätt inklusive två omgångar sängkläder. Imorgon efter riskettan ska jag ta tag i åtminståne övandet och impen, och engelskan. Dessutom all disk jag på något konstigt sätt har orsakat..

-.-'

Ovido - Quiz & Flashcards