Alla inlägg den 1 november 2008

Av Madeleine - 1 november 2008 12:45

Är det inte lite sjukt? Det kändes som att det var sommar nyss, och helt plötsligt är det 1 november och snön yr. Innan vi vet ordet av har jul och nyår för länge sen sprungit förbi. Läskigt vad fort det går..


Happy Halloween

Av Madeleine - 1 november 2008 01:20

Vädret fortsätter äckla sig. Bleh, ska det vara kallt ska det vara rejält med snö, och det finns det inte mycket av - inte här iaf! Lagom kallt eller 5 ton snö, sån är jag serru!

Snart slut på lovet. Det är lite sorgligt, speciellt när jag inte har gjort allt jag borde.. Ehrm, diverse skoluppgifter har hamnat.. i skym-undan så att säga. Imorgon blir nog inte bättre, förmodligen ett besök i Linköping (IKEA-området givetvis, finns ingen större förtjusning för resten av stan) och sen ska jag sova över hos en lättskrämd människa. Hon behöver lite sällskap när hennes föräldrar drar till stugan. Hehe.


Nu tror jag att det blir sängen för min del, det är dags att vända tillbaka dygnet. Sade hon klockan 01:25. Jaja.. 

Glad Alla Helgona

Ovido - Quiz & Flashcards