Alla inlägg den 7 november 2008

Av Madeleine - 7 november 2008 23:21

God afton.

Klockan är tjugo över elva och jag har precis stängt ner Sibelius. Ja, kan man tänka sig, jag har gjort (delar av) gemuläxan redan på fredagkvällen. Fyrstämmig sats är ju gulligt, ehum. Men det blir mycket roligare om man gör den på datorn, och så har jag inget piano så jag kan lyssna om det låter bra heller, så Sibelius är perfa!

Annars idag så har jag skolkat från matten, lyssnat på Jan-Fredriks mysiga svenskababbel och suttit i aulan under samhällen och lyssnat på Maria Wetterstrand (Miljöpartiets språkrör) som var på skolan och pratade. Hon sa många bra saker. Miljöpartiet verkar bra. Ja.

Kan avsluta med ett litet (kanske inte direkt ordagrannt) citat:

"Jag röstar på Miljöpartiet för dom är minst farliga att rösta på."

Fredrik Wikingsson


Sov gott.

Ovido - Quiz & Flashcards