Alla inlägg den 28 november 2008

Av Madeleine - 28 november 2008 16:09

Äntligen helg! Får extra ledigt på måndag dessutom, eftersom vi hade öppet hus på skolan igår kväll. Vi sjöng och hade oss. Vi hamnade på en fullsmockad buss när vi åkte hem. Jag vill påstå att det är tämligen korkat av Östgötatrafiken att ha en "enkel" buss klockan 21, det är ganska många som åker hem då. Speciellt igår.. -.-


Idag var jag fetth duktig på mattelektionen och vi jobbade med det vi skulle. Min mattelärare är dum. Jag ligger på ig i Matte B, men han gör ingenting åt det. Iof är det väl jag som ska prata med honom, men om han nu oroar sig så mkt som han skrev att han gör på min omdömeslapp till utvecklingssamtalet, så borde han väl ändå försöka hjälpa mig.. ? Men vi fixar det så bra ändå, nu när vi har fixat fram Matematik 4000 - utan hans hjälp! Igår satt vi i två timmar (!) på biblioteket och räknade, utan att flumma sönder. *Applåd till oss*


Imorgon har vi julkonsert med kåren, och alla äckliga blockflöjter.. Men det ska bli nice, synd bara att jag missade sista repet igår. Men jag är så fetth bra så det gör nog inget.


På måndag är jag som sagt ledig, och då är det ju 1 december! Det ska firas med tidig uppgång för att titta på julkalendern, hoppas den är lika bra som förra året. Sen blir det lussebullsbak!   

Ovido - Quiz & Flashcards