Alla inlägg den 9 november 2008

Av Madeleine - 9 november 2008 18:06

Jag är lite sorgsen. Om det beror på att det är söndag eller nått annat vet jag inte.. Kanske det att jag saknar.. någon.. En liten hjärtevän, ha ha. Eller så är det det faktum att jag är jättedålig på att plugga. Jag ångrar jättemycket att jag inte fick ändan ur sängen och tog tag i skiten. Under veckan som kommer ska jag lämna in en samhällsuppgift (som egentligen skulle vara inne i fredags), göra matteprov och lämna in ett psykologiarbete.

Samhällen är jättesvår, jag har inte ens börjat. Matten skiter jag faktisk i hur det går, matte b känns så jävla onödigt!

Jag har börjat lite smått med psykologin idag, markerat all viktig fakta och så. Det svåra med det är egentligen inte att skriva själva faktan, utan sen när man ska klura på varför det är så enligt de olika perspektiven. Blö säger jag! 

Funderar på att sjukanmäla mig nån dag och sitta hemma och plugga. Imorgon skulle vara skönt, men nja.. Det lutar åt torsdag, för då har jag ändå bara en lektion. 


Jag bakade förut idag, chokladmuffins med mockaruteglasyr! Lite Fars dag-fika sådär. Men jag ska nog köpa nått litet till honom imorgon, typ en trisslott. Hur firade du din pappa? :)

Ovido - Quiz & Flashcards