Alla inlägg under juni 2009

Av Madeleine - 26 juni 2009 12:32

I förmiddags hade jag och lilla vovven lite quality-time med cykling, bad och allmänt mys i solen. Han blev nog väldigt glad över att jag låg ner på filten, på hans nivå, för han ville bli kliad hela tiden. Vilken attention whore!


Vi ska äta grillat till lunch, jag är glad! 

Av Madeleine - 26 juni 2009 12:22

Rakel och Lea har namnsdag, det är Madagaskars nationaldag.


Födda:

Hans Wahlgren.


Avlidna:

Nej.

Av Madeleine - 26 juni 2009 00:37

Lite lagom chockerande det här med Michael Jacksons bortgång. Inte för att jag är största fanet, men han var ju the King of Pop. Wtf.. Tragiskt.


Det gick åt helvete på jobbet idag. Inte för att jag var dålig utan för att det var för varmt för den jävla maskinen. Jag satt på en jävla stol säkert 70% av tiden. Jaja, jag älskar att tjäna pengar på att sitta och se söt (?) ut. Det är fint. Under denna tid har jag förövrigt lyckats klura ut vem Mathias (snygga människan, snygging-trollet) liknar. Tjorven!! Så jävla mycket! Jag har suttit hela veckan och funderar på vem det är han är så lik. Nu har jag ingen anledning att kolla på honom längre. Fan.


Imorgon är sista jobbdagen på en vecka, fett skönt! På lördag blir det förmodligen Smultronstället med FinspongsMaffian, we like!!

Av Madeleine - 25 juni 2009 13:17

Jag älskar vädret! Låg ute i solen idag igen, men jag vetifan om den tar nått.. Jag blir inte ens röd, och idag hade jag ingen solkräm. Mystiskt.

När jag låg därute hade jag helt plötsligt massa morrhår i näsan. Lille vovven undrade vad jag gjorde ute i hettan. Mysigt.


Nu ska jag gå och kirra matsäck till jobbet. Adieu.

Av Madeleine - 25 juni 2009 01:39

Kroatien, Slovenien och Moçambique firar nationaldag och det är David och Salomons namnsdag.


Födda:

George Michael.


Avlidna:

Georg Philipp Telemann, Michael Jackson, Farrah Fawcett.

Av Madeleine - 25 juni 2009 00:12

Jag låg i solen i en timme imorse, fett skönt. Dessvärre tror jag inte att nån färg fastnade, fast jag har iof inte tittat efter än :) Får bli lite mer av det imorgon.


Nu finns det pengar på mitt konto! Fick reda på idag att jag tjänar 107 kronor i timmen. 107 jävla spänn! Lägg sen till ca 13 kr/timmen i semesterersättning + ob. Äckligt jävla välbetald är jag! :D

Och nästa vecka är jag förmodligen ledig då jag ska hoppa in på helgen. Fett nice!

Av Madeleine - 24 juni 2009 00:11

Snyggaste Petter fyller år idag!! (Eller igår, då..)


Idag var det en jävla pina på jobbet, det var ju som bastu förfan! Fast det är fint att tjäna pengar på att sitta på en stol och glo. Det blev nämligen för varmt för maskinen jag jobbar i, den la av med jämna mellanrum. Fint..


Imorgon ska jag gå upp lite lagom tidigt och lägga mig i solen så jag får lite färg! Jag tänkte göra det idag men jag sov till 12.45 så det var ju bara att glömma. 


Nu ska jag duscha! Jag läste ett fint inlägg skrivet av en fin pojke om att duscha. Det var fint, jag blev inspirerad. Eller nått..? Eh.. Jag ville duscha direkt när jag läste iaf, så farväl bloggvärlden!

Av Madeleine - 24 juni 2009 00:06

Johannes Döperens dag.


Födda:

Johan Gutenberg, Magnus Carlsson.


Avlidna:

Signe Lundberg-Settergren.

Ovido - Quiz & Flashcards