Alla inlägg under juni 2009

Av Madeleine - 1 juni 2009 23:34

Haha omg, Christine är crazy-curious nu! Lätt den nyfiknaste människa jag känner.

Inte sover jag än inte..

Av Madeleine - 1 juni 2009 23:25

Gun och Gunnel har namnsdag och det är Samoas nationaldag.


1967: The Beatles legendariska album Sergeant Pepper's Lonely Hearts Club Band ges ut.

2005: Lag om rökförbud på restauranger och andra nöjeslokaler träder i kraft i Sverige.


Födda:

Povel Ramel, Marilyn Monroe, Morgan Freeman, Heidi Klum.


Avlidna:

 Yves Saint-Laurent.




Av Madeleine - 1 juni 2009 23:04

Klockan är några minuter över elva och jag dör av trötthet. Det måste varit dagens exponering av värmen som gjort detta, jag brukar aldrig vara trött innan tolv. Eller så har min kropp förstått att min dygnsrytm inte håller i längden..

 

Imorgon är det gymnasieslaget, och i ärlighetens namn bryr jag mig inte ett dugg om vem som vinner (även om jag har införskaffat snigg lärka-tischa), jag är mest bara glad över att dom har lagt eventet på en tisdag. Tisdagar är min hatdag, förutom ljusglimten innan lunch, sånglektionen. Det är sjuk länge sen jag hade sånglektion, btw, vilket är lite sorgligt.


Jag dissade musiksällskapet totalt idag (igen) och det var fett skönt. Jag gjorde massa matte samt följde med mammi och pappi när dom badade hund. Det var trevligt. Efter det försvann kvällen totalt, all tid bara rusade iväg. Jag låg där i godan ro i min stora, sköna säng och räknade matte och så helt plötsligt är klockan 21:15.. Maaajgaaaaahd!




Av Madeleine - 1 juni 2009 00:52

Jag känner mig så jäkla nöjd! Samhällen är äntligen klar! Dock samlar sig en klump i magen så fort jag kikar ner på min lilla lista jag skrev förra helgen: 3 punkter kvar att klara av. Imp x2 och svenska. Helvete på det! Och imorgon är det ju officiellt inte vår längre, blir lagom kul att beskriva våren då..


Men nu ska jag inte tänka mer på det, nu ska jag platta mitt hår och kika igenom mitt "cover letter", sen blir det sova.

Ovido - Quiz & Flashcards