Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Madeleine - 11 januari 2010 20:43

Började ju med körlektion och det visade sig vara en dubbellektion så jag missade naturkunskapen, den enda riktigt jobbiga lektionen idag. Synd för mig..

Väntade i kylan, åkte in till stan, åt lite mat med Emma, sen låg vi i en soffa och beklagade oss över livet. Det är fint.

Vi hade kör och sjöng vackert i en timme eller så innan våra kära mentorer ville ha lite klassmöte. Långsamma och krångliga är vad dom är! Det stör mig. Vi så gott som sprang ifrån dom när mötet drog ut på tiden, och vi blev 15 minuter sena till svenskan, men Sylve är inte den som klagar, mest pratar. Vi satt där och lyssnade med ett halvt öra och åt kiwi istället. Eller, jag åt kiwi, Emma behövde bara slicka på den för att bli allergisk. Dåligt. Vi fick tillbaka nationella proven, jag skrev en 7:a, det kändes bra. Dessvärre var jag sjuk när det muntliga hölls så jag fick inget totalbetyg. Tur är väl att NP inte räknas in i betyget!


Jag ska gå och lägga mig senast 22 idag, det tycker jag är duktigt. Ska försöka trycka in några sångtexter i huvudet också, vi får se hur det går.



Avslutningsvis så har jag förälskat mig i det här bandet:

Ovido - Quiz & Flashcards