Alla inlägg den 12 januari 2010

+

Av Madeleine - 12 januari 2010 22:11

Herregud vilka tråkiga inlägg jag skriver förresten! Bara text och blaj om ingenting, typ. Förlåt!


Eller nä, jag skriver vad jag vill, och just nu vill jag bara skriva vad jag har gjort på dagarna. Sådetså!

Av Madeleine - 12 januari 2010 22:05

Mina händer är isbitar. Inte bra, men jag ska gå och lägga mig snart, då ska jag ta på mig massa lager, och kanske vantar också. Och ett extra täcke! Det var svårt att somna igår för det tog jättelång tid innan jag blev varm, och hela tiden skapades det en glipa nånstans så massa kall luft smet in under täcket. Äckligt, I tell you!

Jag har för andra gången lyckats missa att jag hade dubbel körlektion så jag missade religionen. Fast jag tror inte det gjorde så mycket att det var just idag faktiskt, alla redovisade whatever det är vi håller på med och jag missade jättemycket innan jul. Men jag träffade Anna-lärare sen och det löser sig på nått sätt. Annars så har jag varit på alla svensklektioner den här veckan, det är duktigt tycker jag! För att vara jag.. Men jag har lovat  mig själv att göra bra ifrån mig på the up-coming prov så jag får ett hyfsat betyg. Det blir nog bra det här!


Ovido - Quiz & Flashcards