Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Madeleine - 25 januari 2010 22:33

Wihu, jag har klippt mig! Trivdes inte alls i den där äckliga pagen. Ska man ha page så ska man ha spikrakt hår. Jag har inte spikrakt hår. Det spännande är att jag inte alls bad om en page. Jäkla frissa.. Men nu är det kort, fint och jag ser ut som en monchichi. Det är bra, tycker jag. Dock vet jag inte hur det kommer se ut ostylat, alltså lockigt/vågigt, det blir spännande. Innan jag utforskar vidare ska jag förstås gå och fota mig till körkortet, medan jag fortfarande har frisörstylingen kvar. Hoppas det håller någorlunda över natten.


Imorgon ska vi dansa, jag hoppas Bertil och David håller sig undan. Jag tycker inte om dom just nu, vet inte om jag gjort det "på riktigt" nån gång faktiskt.. Inte så värst bra, men vad göra?


Nu ska jag sova gott och länge.

Ovido - Quiz & Flashcards