Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Madeleine - 22 januari 2010 23:35

Jag har ätit pizza och chokladbollar ikväll. Jag är nöjd. Chokladbollar verkar för övrigt ha varit veckans måste för många i min omgivning.

Sjukdomen har fortsatt, men dock utan feber. Skönt det, räcker med värmen som har infunnit sig här. Nu när jag har varit hemma så har jag tagit tillfället i akt och passat på att plugga körkortsteori, välbehövligt ska jag säga, prov på måndag. Hade någon frågat mig för en vecka sen vad jag är mest nervös för så hade jag sagt teorin, nu är jag inte så säker längre, det känns nästan värre att hitta till lokalen..


Imorgon är det repreprep inför äckel-son hela dagen, men jag stannar hemma för att bli ordentligt frisk så jag har det avklarat innan vecka 5, då finns ingen tid. Min lördag skall ägnas åt teori och åt mitt golv, eller snarare kläderna på det. Om mitt huvud orkar ska det övas klang på min lillalilla flöjt också. (Varning för misstolkning!)


Ovido - Quiz & Flashcards