Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Madeleine - 21 januari 2010 00:05

Jag är sjuk. Jag gissar på att det beror på att temperaturen i vårt hus gått från under 20 till över 20 grader. Det är freakin' hot helt enkelt. Jag har ont i huvudet i tid och otid och mår dessutom illa lite då och då. Så spännande har jag det.

Dagen har ägnats åt körkortsteori och plastikkirurgiprogram. Amerikanerna är allt bra töntiga, om det ska cenureras kan det väl göras ordentligt? Bröstvårtor är tydligen hemskt att visa, men inte resten av de enorma bröst som fyller upp rutan. Det var även en man som tidigare varit kvinna som opererades för att få rätt kön, penis helt enkelt, och dom filmade ur alla möjliga vrår och vinklar men självklart fick man inte se nånting. Det om något är ju intressant att se, hur slutresultatet blir..


Imorgon ska jag vara hemma lite till, fast på eftermiddagen måste jag åka in till diverse rep och möten. Duktigt av mig.

Ovido - Quiz & Flashcards