Alla inlägg under oktober 2009

Av Madeleine - 20 oktober 2009 12:25

Jag skulle egentligen skriva nått annat nu, men jag glömde bort vad det var för jag fick precis ett sms från min mor där hon skrev att vi ska gå på Cats på lördag. Jag blev lite glad i min deppighet!


Nu ska jag köpa byxor och sen se om jag måste vara på engelskan idag.

Av Madeleine - 19 oktober 2009 22:14

 


Här i min ilska och höstångest måste jag tipsa mina fina(?) läsare om den här serien med té från Friggs!

Jag har testat den gröna (lemon/mint), den rosa (rabarber/vanilj) och den gula (sweet citrus). Det är verkligen jättegoda téer som smakar precis som det står att dom ska smaka. Min favorit är Vanilla Rhubarb! :)

Av Madeleine - 19 oktober 2009 21:06

Sämst humör blev jag på, och jag vet inte varför! Jag har pluggat naturkunskap så fint och skulle precis börja med religionen så damp det bara ner. Kanske är det för att jag inte slutar 11.50 imorgon, som jag så gärna ville. Sitt inte uppe till 02.30 och skriv "speech" som du ska göra klockan 8 dagen efter, mycket dumt.. Jag vaknade när min buss gick, mailade direkt till min lärare och sa att jag kommer imorgon istället (halvklass) och mitt i allt ringer grannen efter min syster, jag måste ha låtit jätteförvirrad.. Inte kunde jag somna om sen heller, gick ut och gick istället. Men fan alltså, jag skulle ha stressat in. Min lärare är kind of bitchig också. Sämst.


Nu vill jag äta massor också. Helvete.

-

Av Madeleine - 19 oktober 2009 01:57

Ja, Madeleine. Sitt och skriv på ditt lilla tal i 2 timmar, sen kan du spela spel på facebook! Jomenvisst.. Men min morot är att jag slutar 11.50 på tisdag, det är fint. Och det blev ganska bra, jag ska prata om Melody Gardot. Hon är fin.


Nu måste jag nog sova, jag ska gå upp om 4 timmar.. -.-'


Det spökar i MiniPC'n! Den började spela musik fast den var avstängd, tror jag. Lite läskigt :S

Av Madeleine - 18 oktober 2009 23:00

        


Unstoppable huh?

Av Madeleine - 18 oktober 2009 22:18

Jag började skriva på ett djupt inlägg. Det blev bara blaj av det, för mycket tänkande.


Jag är jätte hungrig, och jag har en engelskauppgift att göra. Men jag har faktisk inte bara slappat idag, jag har tvättat, spelat flöjt (helt crazy vad mycket jag fick dra ut, typ nästan 1 centimeter på båda!) och valt terminslåt. Asbra. Nu ska jag bara göra den här engelskan dårå. Och imorgon ska jag plugga hinduism. Jag måste ta mig själv i kragen tror jag allt. Låsa in datorn, eller nått.


Jaja, magen kurrar, tvätten ruttnar. Adieu.

Av Madeleine - 14 oktober 2009 20:46

Måste ju tipsa alla mina läsare om Ballerina Pepparkaka! Den är så jäkla god. Pepparkaka med chokladfyllning - mumma!


 

-

Av Madeleine - 14 oktober 2009 15:08

Har man en massa äppelträd på tomten måste man ju utnyttja dom, jag gör äppelpaj! Ska bli så jäkla gott, och idag kommer jag inte bry mig ett dugg (eller inte allt för mycket) om vad jag stoppar i mig, jag råkade nämligen se ett paket B&J's Cookie Dough i frysen :)

Ovido - Quiz & Flashcards