Alla inlägg den 3 april 2009

Av Madeleine - 3 april 2009 19:46

Idag sov jag länge idag, det var skönt. Jag pallade inte skola. Jag var på banken istället, fixade internetbank - känns fett nice. Ikväll ska jag klicka hem kläder från hm, I like.

Har varit lite huslig oxå, invigt min nya bakbok. Maränger och choklad- och kanelkakor. Gottis. 

Av Madeleine - 3 april 2009 10:09

Ferdinand och Nanna har namnsdag idag.


33: Jesus dör i Jerusalem.

1973: Mobiltelefoni: Första samtalet från mobiltelefon, uppfinnaren Martin Cooper, prototypen vägde ca 1 kilo och batteriet höll ca 20 minuter, samtalet ringdes från korsningen 56:e gatan och Lexington Avenue i New York.


Födda:

Marlon Brando, Alec Baldwin, Eddie Murphy, Vanna Rosenberg, Amanda Bynes.


Avlidna:

Erik Johan Stagnelius, Jesse James, Johannes Brahms.

Ovido - Quiz & Flashcards