Alla inlägg den 15 april 2009

Av Madeleine - 15 april 2009 21:43

Idag har varit en inte allför bra dag. Jag har varit jättetrött hela dagen, troligtvis pga min raska promenad hem igår. Jag var ute och gick i 2 timmar och Zigge var så trött att han la sig ner i protest. Vi fick trevligt sällskap en bit också, då var hunden minsann sprallig och glad. Pöh.

Imorgon är det sovmorgon som gäller, fett skönt. Efter den enda lektionen jag har ska jag inhandla lite nödvändiga attiraljer såsom underkläder och nagelförstärkare. 

Av Madeleine - 15 april 2009 19:51

Idag har Oliver och Olivia namnsdag.


1865: USA:s president Abraham Lincoln mördas.

1912: Titanic sjunker 600 sjömil sydost om Newfoundland efter att ha kört på ett isberg den 14 april.


Födda:

Leonardo da Vinci, Teddy Lucic, Emma Watson, Amy Diamond.


Avlidna:

Greta Garbo.

Ovido - Quiz & Flashcards