Alla inlägg den 13 april 2009

Av Madeleine - 13 april 2009 19:47

Artur och Douglas har namnsdag.


Födda:

Nejdu.


Avlidna:

Nejdu.

Av Madeleine - 13 april 2009 11:44

Jag är inte alls jätteglad, min dag är typ förstörd. Jag skulle ju gå upp klockan åtta och gå ut och gå. Åt helvete med det - självklart vaknade jag inte. Gick  upp för en halvtimme sen och vill ingenting. Min pepp-walk skulle ju hjälpa mig att plugga. Dessutom ska vi tydligen åka till farmor vid tre, och sånt kan ju ta hur lång tid som helst. Det kommer säkert sluta med att jag sitter halva natten med gemun som måste vara klar imorgon.

Det enda positiva är att jag får köra bil och äta fika. Fast fika ska jag ju egentligen inte göra..

Av Madeleine - 13 april 2009 00:39

Gaarh! Jag skrev ett väldigt djupt (och något avkommet) inlägg nyss, men det försvann! Dålig stil!

Jag har tittat på Pirates of the Caribbean för femtielfte gången, den är fortfarande lika bra. But why is the rum gone?!

Imorgon är sista lovdagen, jag har massor att göra. Dumt av mig att sitta här då..   

Ovido - Quiz & Flashcards