Alla inlägg den 11 april 2009

Av Madeleine - 11 april 2009 01:00

Imorgon är det påskafton. Jag ska ägna min påskafton åt läxor jag borde ha gjort tidigare i veckan. Kul va? Det är 62 dagar, 9 timmar och 58 minuter kvar till sommarlov - jag längtar!

 Något annat jag längtar efter är mitt hm-paket som kommer nästa vecka. Fett nice.

 Nu är jag lite sur för Spotify vill inte fungera, igen, och jag har crawings för EMD. Lovely.. Jag är kär i Erik Segerstedt aka. Snygg-Erik. Mumma!

 För att återknyta till påsken, så hoppas jag att påskäggen är fyllda med massor av gott (och dyrt?). Men efter påsk blir det nya tag, inga mer onyttigheter och mera motion. Jättebra tajmat med allt vårtermins-plugg. Yes.


Av Madeleine - 11 april 2009 00:56

Ulf och Ylva har namnsdag idag.


Födda:

Sara Löfgren.


Avlidna:

Nej.

Ovido - Quiz & Flashcards