Alla inlägg den 25 april 2009

Av Madeleine - 25 april 2009 23:12

Idag har jag haft på mig min fina Soran-tröja! Bild kanske kommer.. Värsta slappdagen idag, och härlig sommarvärme. Gick runt sjön med hunden min. Det var nice, men riktigt varmt på sina ställen. Kvällen har ägnats åt Robinson (det där programmet blir ju bara sjukare och sjukare) och lite flöjtspel. Imorgon är det vårrevelj och jag ska gå upp 05.20 Hoppas det är samma väder som idag och inte som min första revelj (för 6 år sen) då det spöregnade! Dessutom så ska vi tydligen ha konsert med Musiksällskapet imorgon eftermiddag. Tack så jävla mkt känner jag, och jag ångrar starkt att jag gick med på att vara stand-in för den mamma-lediga flöjtisten. Jag har inte tid! Jag har varit där 2 ggr.. Pöh.


Aja, vi får ju köttbulle- och rostbiffmackor PLUS tårta imorgon så jag överlever nog. 

Av Madeleine - 25 april 2009 20:53

Markus har namnsdag idag-


Födda:

Ella Fitzgerald, Al Pacino, Björn Ulvaeus, Renée Zellweger, Jason Lee, Anja Pärson.


Avlidna:

Anders Celsius.

Ovido - Quiz & Flashcards