Alla inlägg den 6 april 2009

Av Madeleine - 6 april 2009 16:12

Mitt Spotify fungerar igen! Härligt, med tanke på den förbannade ipred-lagen.. Firar lite nostalgiskt med Orup. :D Jag hade ett kassettband med honom när jag var liten som jag typ lyssnade sönder på Cypern.


Jag ska försöka mig på att städa mitt rum idag, har inte sett golvet ordentligt sen december.. Ska röja mitt skrivbord oxå och kanske möblera om lite. Dessutom ska det bli lite teoriplugg och annat viktigt.


Imorgon ska jag ta ut min p-stav, hoppas att det blir enklare att gå ner i vikt efter det. Jag är trött på det här.

Av Madeleine - 6 april 2009 16:08

Vilhem och Helmi har namnsdag idag.


1917: USA förklarar krig mot Tyskland och inträder därmed i första världskriget.

1974: ABBA vinner Eurovisionsschlagerfestivalen i Brighton, Storbritannien med Waterloo.


Födda:

Viveca Lärn, Christer Sjögren, Robert Wells.


Avlidna:

Rikard Lejonhjärta.

Ovido - Quiz & Flashcards