Alla inlägg den 3 september 2009

Av Madeleine - 3 september 2009 23:44

Jag har precis kommit fram till att ur vissa synvinklar är det inte alls speciellt bra att internet fungerar på min dator igen. Tänk vad mycket övnings-/pluggtid jag kommer förlora. Inte för att det var en nyhet, detta var mitt liv hela förra året. Och så skulle jag nog inte plugga även om jag inte hade fri tillgång till internet. Nä.. Men jag ska plugga ordentligt i år! I helgen till exempel ska jag gör två svenskuppgifter och så ska jag försöka klämma in lite sång (och kanske flöjt varje dag). Det känns ju bra när man skriver om det såhär, frågan är bara hur det blir med det sen.


Jaja, natti!

Av Madeleine - 3 september 2009 22:20

Det blev inga dagens datum-inlägg, jag tyar inte! Äter hemgjord pizza istället och lyssnar på The Sound, mycket trevligare.

Nu sitter lillasyster på bussen hem från Stockholm och Grönan och jag är inte lite avundsjuk på hennes dag. Förvisso har min dag varit perfa men jag vet hur rolig den där resan är.. Bara för det ska jag hoppa in i duschen om en stund. Hon brukar jämnt ockupera den när jag vill duscha så nu får hon igen! Fast hon är ledig imorgon så hon lär inte bry sig speciellt. Fan!

!

Av Madeleine - 3 september 2009 20:17

Nu blev jag ännu mera glad, Spotify fungerar igen! :D

Jag varnar nu alla ointresserade för kommande inlägg, dagens datum är nog mest bara intressant för mig själv.

Av Madeleine - 3 september 2009 19:59

Idag har varit en bra dag. Jävligt bra till och med! Lätt sovmorgon och sen sång. Hade förvisso övat fruktansvärt dåligt, men det gick mega ändå. Efter denna underbara lektion hade jag hål 9.50-12.35, det var fint. Det blev lite häng i elevrummet, sen gick jag och köpte strumpbyxor och Paus-sallad! Fast man kan nog inte kalla det för sallad egentligen då jag alltid tar nästan bara kött. Men kött är gott!

Gemulektionen var fruktansvärt bra idag, David är väldigt lätt att få in på andra spår än vad det egentligen ska pratas om. Det är lite kul. Emma satt med på lektionen idag också, det var kul!

Anton och jag sprang upp till sal 305 och hade rockgrupp, det är jäkligt synd att den lektionen bara är 1 timme lång, man hinner lixom inte så mycket.. Åkte hem till lilla Finspång och hade orkesterrep, med massa nya låtar. Extrakul då vi har spela några av dom innan, för läääääänge sen, och jag och Agnes har tjatat järnet om att vi ska spela dom igen. 


Men det bästa måste väl ändå vara att jag sitter vid min dator och skriver det här, jag har saknat dej!

Snart ska mamma och jag göra pizza! :D

Ovido - Quiz & Flashcards