Alla inlägg den 6 september 2009

Av Madeleine - 6 september 2009 23:01

Jag är lite trött nu, trött på ett.. mysigt vis. Lite som i en dimma, kanske. Mitt hår luktar gott och jag lyssnar på bra musik, vad mer kan man begära? Kanske att nån satt brevid, och kramade en lite, sa fina saker som man per automatik nekar och påstår att nej så är det inte alls. Det skulle vara fint. Det var länge sen jag hade det så, 1,5 år sen, tror jag. Jag saknar det lite.. Om man kunde hitta någon som höll på med samma sak som en själv och som är typ lika gammal, det vore väl perfa?

Jag har haft 2 seriösa förhållanden; en musikintresserad, men han var 3 år äldre (3 år är ganska mycket när man är 14) och en.. nörd. Lika gammal och världens gulligaste, men helt plötsligt ville jag inte mer, bara sådär. Så kan det gå. Men som sagt, jag saknar det där.. mysiga.. Känslan av att en människa inte kan få nog av mig. Nån man inte behöver prata med för att föra en konversation. Nån som alltid finns där. Nån som känner mig.

Av Madeleine - 6 september 2009 20:03

Bra saker jag gjort idag:

Gått på promenad

Gjort svenska

Spelat

Övat monolog

Lagt in auditionlåten på datorn


Dåliga saker jag gjort idag:

Ätit godis

Suttit för mycket vid datorn


Saker jag borde gjort idag:

Tvättat!

Sjungit

Övat mer!

Ovido - Quiz & Flashcards