Alla inlägg den 13 september 2009

Av Madeleine - 13 september 2009 22:02

På kvällarna när jag ligger i sängen innan jag ska sova lyssnar jag väldigt ofta på Melody Gardot. Hennes röst är grryym och dessutom är hon snygg också!


http://www.youtube.com/watch?v=89qB0VO-3K4

(Det fanns ingen kod för att bädda in videon i inlägget..)

Av Madeleine - 13 september 2009 21:53

Komissarien och havet måste vara det sämsta Tv4 visat - någonsin! Då är dock inte Kändisdjungeln inräknat. Har dom hamnat i en svacka? Men i alla fall, en svensk/tysk produktion, tyskarna är dubbade. Vad i helvete?! Inte ens bra lix.. Dom enda man känner igen är Per Morberg och hon som spelade Pippi, Inger nånting? Per är bra, lika läskig som vanligt. Men annars vet jag inte vart jag ska ta vägen. Hade i och för sig kunnat klicka tillbaka till Tv400 men jag orkar inte kolla på reprisen av reprisen av reprisen på Idol 2009. Det är typ det enda jag har kollat på idag, jag känner att jag behöver lite nytt nu.

Av Madeleine - 13 september 2009 18:23

               

Av Madeleine - 13 september 2009 18:02

Åh jag har ägnat min söndag åt allt annat än svenska och tvättning. Jag hatar't! Hållit mig kvar vid datorn så länge som möjligt tills jag kommit på något annat för att sega. Jag gick ut och fotade.. Bilderna blev förvisso bra, men det var ju inte prio ett. Jag som sa till mig själv att jag skulle ta tag i pluggandet det här året. Bah!



Peter Jihde är snigg.

Ovido - Quiz & Flashcards