Alla inlägg den 5 september 2009

Av Madeleine - 5 september 2009 22:34

Jag har tråkigt, halvkollar på Pulp Fiction, hänger lite på Facebook. Borde kanske sova, om jag nu ska gå upp tidigt imorgon och plugga är det kanske lika bra.. Sockersugen är jag också - extremt dåligt! Vet inte riktigt vad jag ska hitta på med det, finns inget i skåpen och inget i frysen. Sämst!

Jag är sur för att vi inte har kanal 8 också, matchen mellan Sverige - Ungern gick där. Vem fan har 8:an? Eller rättare sagt, vem fan bestämde att en sån viktig/intressant match inte skulle spelas på en kanal som alla har, typ 4:an? Jävla idioti!

Av Madeleine - 5 september 2009 18:22

Jag kollar på ett program som är helt crazy: I want to work for Diddy. Det är så weird att man måste kolla för att förstå.. Alla hatar varandra typ xD

Snart kommer Hål i väggen, tyvärr tror jag det är repris, men kul ändå.

Av Madeleine - 5 september 2009 17:29

Nu har vi spelat, det var grymt mycket mygg där vi stod. Och blött var det också! Men det gick bra i alla fall och nu har syster och jag ätit mat. Både mor och far är iväg på olika äventyr. Mamma är i Dalhalla och kollar på nån konsert med en väninna (tänkte skriva kompis först med det såg jättefel ut) och pappa hjälper min syster att flytta.


Egentligen ska jag skriva svenska nu, men jag är jättemätt och trött så jag ska nog gå upp tidigt imorgon och göra allt tråkigt. Men lite senare ikväll ska jag sjunga och ta tag i monologerna som ska framföras på audition till musikalen. Det är freakin' 2 veckor kvar, jag fattar inte hur det här ska gå! Tur att det inte kommer vara Idol-juryn som sitter framför en.. :)

Ovido - Quiz & Flashcards