Alla inlägg den 26 september 2009

v39

Av Madeleine - 26 september 2009 23:21

Det har hänt mycket nu. Igår var det audition till musikalen vi estet-treor ska göra igår. Jag tror att det gick bra, dansen gick snabbt och var ganska svår, man hade inte så mycket utrymme; monologerna gjorde jag som jag hade övat; sången gick bra förutom att dumma Kaja var inne och rotade i ett skåp och jag trodde att hon skulle gå ut innan jag skulle börja vilket resulterade i att jag missade starten på den obligatoriska sången.


Idag sjöng vi med kören på Kulturnatten, känns inte som att det gick så bra, inte för mig i alla fall. Jag hade Damon i ena örat och Calle/Anton i andra.. Hääärligt. Var och lyssnade i Immanuelskyrkan innan också, alla var så bra!


Hittade American History X på tv4+, läskigt bra film det, men det var länge sen jag såg den. Jag har kommit fram till att Edward Norton är heet och att han som spelar Earls bror i My name is Earl är med som en läskig typ. Världen är liten.



Ovido - Quiz & Flashcards