Alla inlägg den 11 september 2009

Av Madeleine - 11 september 2009 16:03

Åh, jag är inte alls avundsjuk på en viss Christine som ska se Green Day i oktober. Jäkla bra band det där! <3




Av Madeleine - 11 september 2009 15:33

Äntligen fredag! Fast min helg kommer förvisso inte vara så rolig. Plugg, öva monolog till tusen samt kaklotteri på söndag. Jaaa! (Hör min entusiasm). Måstemåstemåste tvätta också, kom jag på. Det börjar bli kris nu.

På tal om kläder så har jag klickat hem en klänning. Grymt! Funderar även på om jag ska klicka hem ett par skor också.. Jag vet inte riktigt, men 12 cm klack, lite nitar, jätteläckra. Under mina skojakter på stan har jag dessvärre haft otur med mina breda fötter. Fast det är ju bara att skicka tillbaka om det skulle vara så att dom inte passar..

Hoho, där har vi ett underbart exempel på hur jag kan övertala mig själv! Härligt!


Ikväll ska jag slinga systers hår, med en sån där applikatorborste. Hoppas det blir bra. Det är ju annars bara att färga över om det skulle bli helkass >.<

Ovido - Quiz & Flashcards