Direktlänk till inlägg 26 april 2009

Jobbiga, jobbiga söndag

Av Madeleine - 26 april 2009 19:01

Det är inte bra att vara så trött att man nästan börjar gråta för att man inte hittar en toffel.. Jag har varit uppe sen 05.20 och har spelat sen 06.45:isch Marscherat dessutom, det tar på krafterna. På eftermiddagen var det konsert med Musiksällskapet också så det blev extra jobbigt idag. Men jag var fett bra, för att aldrig har spelat vissa stycken innan. Jäh, på mig!

Nu ska jag somna lite i fotöljen framför LA Ink. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 7 juni 2011 00:06

Hallå ni 7 som följer den här bloggen via bloglovin'! Ni har säkert märkt att det inte händer mycket här, och därför ska jag tipsa om en annan blogg!   http://madeleinesettergren.wordpress.com   Den ni!  ...

Av Madeleine - 7 februari 2011 23:09

Ah go' vänner! Jag ser via bloglovin' att denna blogg har hela 7 prenumeranter. Vilka kan alla dessa vara? Jag vet typ, 3..    Men nu är det ju såhär va, att det här, det är the place to be.  Följ via bloglovin' eller Google reader!    Le...

Av Madeleine - 9 oktober 2010 21:02

Jag överger den här bloggen till förmån för madeleinesettergren.tumblr.com, då tumblr är mycket mer kompatibelt med iPhone. Följ med om du känner för't! ...

Av Madeleine - 29 september 2010 21:25

Om 3 veckor kommer min iPhone, då kommer Emma och jag ha minutuppdatering 24/7, det blir fint. Och jag kommer bli ännu mer internetwhore än vad jag redan är. Bra.    Nu ska jag dricka upp mitt bubbelvatten och gå och sova, för jag måste fortfaran...

Av Madeleine - 29 september 2010 15:22

Hihi, snart ska pappa och jag kanske åka till stan. Vi ska till Byggmax - blöööh!, och 3 - wihiii! Mitt abonnemang har gått ut och min nuvarande telefon vill inte alltid samarbeta, nu är det dags för en iPhone. Som jag längtat! ...

Ovido - Quiz & Flashcards