Alla inlägg den 1 november 2009

Av Madeleine - 1 november 2009 23:07

Jag har inte haft nån lust att blogga på ganska länge, men det bryr sig väl ingen om. Höstlovet är slut och jag har gjort absolut inget av det viktiga jag behövde få gjort. Jättebra stumpan, verkligen.. Jag har inte ens tvättat..

Igår var jag på "fest" med några gamla klasskompisar. Vi gjorde det vi brukar göra när vi träffas, nämligen fikar/äter onyttigt samt spelar spel. Det nya för den här gången var att bästaste Maria körde, och att vi väldigt många gånger lite mystiskt kom in på samtalsämnen som rör sex, porr, läggningar och annat mysigt. Kvällen var trevlig och rolig, Sandra var i extas när Maria körde hem oss, hon kunde inte riktigt greppa att "Maria är vuxen nu", det var kul.


Idag beställde jag finally min studentmössa. Jag har vetat jättelänge vad jag ska ha och så, men det har inte blivit av förens nu. Ett måste avklarat i alla fall, nu ska jag bara betala en fetingräkning på skolfoton jag inte ens vill ha men som 10-dagarsperioden har gått ut på, maila min SYV om att ta bort den förbannade musikhistorian samt förbereda SvB-nationella och EngC-uppsatsen jag måste skriva om på torsdag (jag älskar att komma till första lektionen på måndagsmorgonen och det visar sig att det är uppsatsskrivning, tack Josefin).


Nu ska jag sova, eller, snarare gå och lägga mig för att vrida och vända mig i sängen tills klockan, säg.. 2. Det är sånt jag sysslar med när det är fullmåne. Bite me werewolf!

Ovido - Quiz & Flashcards